UEF : Un trounoi officiel doté de 5000$

Forum dédié au jeu Supreme Commander à la demande de Capitaine Stark. NOTE : Tout le monde peut consulter les messages, mais il faut être enregistré pour pouvoir poster dans ce forum.

Modérateur : SupComAdmins

Avatar de l’utilisateur
Capitaine Stark
Supreme Commander
Messages : 1086
Inscription : 24 avril 2002, 13:22
Localisation : World

UEF : Un trounoi officiel doté de 5000$

Message par Capitaine Stark »

Comme je surf beaucoup, a la recherhce d'info fraiche a vous fournir, j'étais en train de chercher les regles de calcul de l'évalutaion du ladder, quand je suis tombé sur ça :GPG tounaments

Un tournoi pour tous les joueur (et non pas seulement UEF), toute les classes de joueur peuvent remporter des lots.

A+
Stark

PS : Un petit copié/colé (en anglais)
PS 2 : Je n ais pas peu vous faire un copié/colé du tableau des gains, allez voir le site.


Eligibility:
Please see Official Rules for full eligibility.

Primary Eligibility:
# All ranked players must be in good standing
# 16 years of age or older
# Must be able to legally participate in prize tournaments
# Must have current version of Supreme Commander and GPGnet
# Must have dependable and stable Internet connection, as well as the ability to reliably connect to other GPGnet players for 1v1 competition

Section Eligibility:
All players joining GPGnet on or after the date of this announcement MUST enter the Open section of the tournament. Players entering all other sections must be within 25 points of the maximum rating for that section on July 27th at 10am PST/6pm GMT. Player will automatically be re-assigned to the proper section if necessary on July 27th.

Entry:
Players may register for the tournament via GPGnet. Use the "Game Tournament Schedule" interface in GPGnet to enter the appropriate tournament division. Players may enter only one division, and multiple accounts or multiple entries are not allowed. If a player has two or more accounts on GPGnet, the account with the highest rating must be used.

Prize Eligibility:
All prize winners must meet the eligibility requirements outlined in the Official Rules. You MUST have a PayPal account in order to receive your tournament prize. Prize winners will receive a form so that they supply the appropriate information. No exceptions will be made to these eligibility requirements.
ALLEZ ON RUSH TOUS!!!
CHARGEEEEZZZZZZZ!!!!!!!!!
Image
Image
topher589
++++++
Messages : 884
Inscription : 24 juin 2007, 00:44

Message par topher589 »

falloir que je me pratic alors :lol:
Image
Avatar de l’utilisateur
Gnaag
Snots & SOS DEATH member
Messages : 2535
Inscription : 22 avril 2002, 11:06
Localisation : 78

Message par Gnaag »

et t'as trouvé les règles de calcul du ladder ?
Avatar de l’utilisateur
Capitaine Stark
Supreme Commander
Messages : 1086
Inscription : 24 avril 2002, 13:22
Localisation : World

Message par Capitaine Stark »

Je sais que j'avais vue des reponse a un topic sur le forum SCA, mais j'arrive plus a metre la main dessus ... Y a un outil de recherche integré a GPGnet, les admin savent faire des link vaers des sujet interressant. Mais j'ais deja essayé de cherhcé des info sans résultat ...

A++
Stark

PS : Je vais essayé de demandé a sonofshagrat ...
ALLEZ ON RUSH TOUS!!!
CHARGEEEEZZZZZZZ!!!!!!!!!
Image
Image
TyfS6
+++
Messages : 98
Inscription : 8 juillet 2007, 21:03

Message par TyfS6 »

nikel ca

ou on s'inscrit?^^
Répondre